Általános információk
Global Hang- és Fénytechnikai Szaküzlet
üzletünk címe: Sztereo-Tech Kft. 7622 Pécs, Somogyi Béla utca 9.
Nyitvatartás:
Hétfőtől - Péntekig: 10:00 - 18:00
Szombaton: 10:00 - 14:00
Vasárnap: Zárva
Telefonos elérhetőségek:
Telefon: +36 (72) 532-440
Fax: +36 (72) 532-439
Termékinformáció esetén: +36 (72) 532-440 (H-P 10:00 - 18:00, SZ: 10:00 - 14:00)
E-mail: info@globaldjshop.hu
Rendeléssel kapcsolatban: rendeles@globaldjshop.hu
Kiemelten fontos!
- Az árváltozás, elírás és a tévedés jogát fenntartjuk.
- A termékek árai forintban (HUF) értendőek és az ÁFÁ-t tartalmazzák.
- A termékek mellett feltüntetett képek bizonyos esetekben illusztrációk is lehetnek.
- Az akciós árak a visszavonásig, vagy a készlet erejéig érvényesek.
- A gyártók, importőrök fenntartják a jogot, a termékeik tulajdonságainak előzetes, bejelentés nélküli módosítására.
Izzók vásárlása esetén a szállítás során esetlegesen keletkező sérülésekért felelősséget nem vállalunk!
Fizetési módok
- Készpénzzel vagy bankkártyával a szaküzletben (7622 Pécs, Somogyi Béla utca 9.)
- Készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál (utánvét)
- Banki előreutalással: Sztereo-Tech Kft. OTP Bank: 11731001-20706124
- A webáruházunkban bankkártyával Global Payment segítségével (Visa, MasterCard stb.)
- Cetelem online áruhitel segítségével
Szállítási információk
A DPD futárszolgálat gondoskodik a honlapon leadott rendelések kézbesítéséről, más futárszolgálat szolgáltatása nem vehető igénybe. Csomagokat Magyarország bármely területére küldünk.
Az 1 munkanapon belüli házhozszállítás az adott napon 10:00-ig beérkezett rendelésekre vonatkozik, az adott raktárkészlettől függően!
Az esetek többségében a rendelés, a rendelést követő 2-3 munkanapon belül kerül kiszállításra, de lehet akár 10-15 munkanap is. A szállítási idő nagyban függ, hogy a termék mennyire egyedi, vagy speciális, vagy az épp aktuális gazdasági helyzettől.
Vevőinket minden esetben tájékoztatjuk a megváltozott szállítási időkről, ezért kérjük a megrendelés leadásakor az e-mail cím és telefonszám mezőket pontosan töltse ki, hogy bármilyen változás esetén fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot.
Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási feltételek eltérhetnek egymástól.
Szolgáltató választékában extra méretű termékek is megtalálhatók (csomagolás utáni, szállítási méretükben az 1,2 métert meghaladó termékek (állványok, profilok), 3 méternél nagyobb körvonalméretű termékek (hordládák, flight case építőlemezek, bélésanyagok), 50 kg-nál nehezebb termékek (flight casek, hangfalak...) amelyek egyedi szállítási költséggel járhatnak. Ilyen termékek rendelésekor, minden esetben a feladást megelőzően egyeztetésre kerül a Vásárlóval az egyedi szállítási költség.
Kérjük a szállítási címet és a telefonszámát pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Felhasználó részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre.
Amennyiben a Felhasználó a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Felhasználónak lehetősége van a futárszolgálatnál vagy a fent megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további egy alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja a Szolgáltató részére, aki jogosult a megrendelést törölni, illetve a terméket tovább értékesíteni.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.
A terméknek a futártól vagy személyes átvétel esetén az eladótól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával, számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
A fentiekben részletezett extra méretű termékek rendelésekor, minden esetben a feladást megelőzően egyeztetésre kerül a Vásárlóval az egyedi szállítási költség.
A nem extra méretű termékek szállítási díjai Magyarország területén a következőképpen alakulnak:
- 0 - 10 kg: 1 990.- Ft
- 10,1 - 25 kg: 2 990.- Ft
- 25,1 - 50 kg: 4 990.- Ft
Személyes átvétel
Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató üzlethelyiségében az alábbi címen és nyitvatartási időben: Személyes átvétel esetén a Szolgáltató 5 napig tartja lefoglalva a Vásárló számára az árut. Ezután a megrendelést a Szolgáltató érvénytelennek nyilvánítja és törli.
Global Hang- és Fénytechnikai Szaküzlet
Üzletünk címe: Sztereo-Tech Kft. 7622 Pécs, Somogyi Béla utca 9.
Nyitvatartás:
Hétfőtől - Péntekig: 10:00 - 18:00
Szombaton: 10:00 - 14:00
Vasárnap: Zárva